ما به علت ویژگی‌ها و توانایی‌های شرکت احیا شیمی تلاشگران در تأمین نیازهای زیر، این شرکت را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

1-  تأمین انواع پمپ

شرکت احیا شیمی تلاشگران به‌عنوان تأمین کننده‌ی انواع مختلف پمپ­ های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، صنایع شیمیایی، معادن و فلزات و … (برندهای معتبر – تحریمی – غیر تحریمی) با دسته ­بندی دینامیک: شامل انواع پمپ­ های سانتریفیوژ (VS، BB، OH)، جا به­ جایی مثبت: شامل پمپ­ های رفت و برگشتی (دو زینگ) و پمپ ­های چرخشی (اسکرو و دنده ­ای) فعالیت می‌کند. تأمین اصل کالا و یا مشابه و جایگزین کالا (در صورت تأیید مشتری) از توانمندی‌های بارز شرکت احیاشیمی است.  

این شرکت به نمایندگی از شرکت  STROBL PUMPEN آلمان توانایی رفع نیاز انواع پمپ‌های سانتریفیوژ و دارای استاندارد API با تکنولوژی روز آلمان را دارد. شرکت STROBL PUMPEN محدودیتی از نظر فعالیت در بازار ایران ندارد و به‌عنوان تامین‌کننده‌ی پمپ شرکت‌های بزرگ نفتی همچون STAT OIL نروژ و PETRONAS  مالزی فعالیت می‌کند. همچنین این شرکت در فهرست تجمیعی سازندگان خارجی موردتأیید دستگاه مرکزی وزارت نفت ثبت و عضو می‌باشد.

توانایی تأمین پمپ­ها با دسته­بندی زیر:

دینامیک: شامل انواع پمپ­های سانتریفیوژ

جابه­جایی مثبت: شامل پمپ­های رفت و برگشتی (دوزینگ) و پمپ­های چرخشی (اسکرو و دنده­ای)

2- شناخت عالی سازندگان و تأمین ­کنندگان پمپ

دایره­ی وسیع اطلاعات احیاشیمی تلاشگران در شناخت شرکت­ها و برندهای­ مختلف پمپ، مشکل شما را در شناخت سازنده یا تأمین­کننده‌ رفع می‌کند.

3- پمپ ­های مقرون به صرفه

اگر پمپ دلخواه شما گران است شما به شرکتی نیاز دارید که همان تکنولوژی را با قیمت کمتری به شما پیشنهاد دهد.

4- برندهای معتبر و اصیل

چناچه از دریافت برندهای نامعتر و کالاهای بی­کیفیت رنج می­برید، شرکت احیاشیمی تلاشگران با ارائه­ی پیشنهاد از سازندگان و تأمین­کنندگان با برندهای معتبر و محصولات اوریجینال پایانی بر نگرانی شماست.

5- پمپ­ های تحریمی

شاید استعلام شما طولانی و زمان­ بر شده و شما از سوی واحد متقاضی تحت فشار هستید ولی پاسخی نگرفته ­اید یا به­ عبارتی پمپ شما تحریم است. در این حالت شما نیازمند تأمین­ کننده ه­ایی هستید که با توانمندی­ ها و تدابیر خود بتواند در اسرع­ وقت پیشنهاد فنی خود را به شما ارائه کند و شما را از حمایت و دانش شرکت سازنده برخوردار کند.

6- پمپ­ های خاص

چنانچه شما به پمپ خاص با عملکرد و آلیاژهای منحصربه­فردی نیاز دارید، نیازمند شرکتی هستید که نسبت به درخواست شما منعطف بوده و از نظر تأمین آلیاژ و نقاط عملکردِ مدنظر محدودیتی نداشته باشد و بتواند با دانش تیم مهندسی خود نیاز شما را رفع کند. این از توانمندی­های شرکت Strobl Pumpen است.

7- طراحی براساس نیاز شما

اگر نیازمند پمپی هستید که سازنده­ آن به دلایل محدودیت نقشه­ ها، طرح­ها و نمودارهای عملکرد، شما را مجبور به انتخاب پمپ­ های موجود خود بکند. شما در این حالت نیازمند سازنده یا تأمین­ کننده ­ای هستید که نسبت به درخواست شما انعطاف داشته باشد و بر اساس نیاز شما طراحی کند و پمپ اختصاصی شما را پیشنهاد دهد. شرکت Strobl Pumpen این توانایی را دارد.

8- استقبال از سیالات و فرآیندهای چالش­ انگیز

اگر سیال و فرآیندهای شما حساس و خاص است شرکت احیاشیمی تلاشگران و Strobl Pumpen از سیالات و فرآیندهای چالش­انگیز شما استقبال کرده و با ارائه­ی انواع راه­حل­های پمپاژ، نیازتان را رفع می­کنند و آماده­ی پاسخگویی برای هرگونه شرایط عملکردی، NPSH پایین، دبی کوچک و بزرگ، فشارهای پایین و بالا، دماهای پایین و بالا، آب­بندهای متفاوت، کوپل­های متفاوت، عمق مخازن متفاوت، هستند.

9- انعطاف نسبت به استانداردها و شرایط شما

شاید به تبع صنعت خاص خود نیازمند استاندارها و شرایط خاصی برای پمپ خود باشید. شرکت احیاشمی تلاشگران و Strobl Pumpen با درنظر گرفتن شرایط حرفه­ای و به­روز دنیا مانند کاهش مصرف انرژی، کارکرد طولانی مدت و بدون نیاز به تعمیرات، پیروی از استانداردهای API، ISO، JIS، و … در خدمت شماست.

10- تأمین موتورهای مختلف و معتبر برای پمپ

شاید به دلایل مختلف به موتورهای مختلف و با کیفیت برای پمپ خود دسترسی نداشته باشید. شرکت احیاشیمی تلاشگران توانایی تأمین انواع موتورهای الکتریکی، دیزلی، بنزینی، جت و توربین بخار را با برندهای معتبر دارد.

11- انعطاف در حوزه­ی صنعت مشتری

ممکن است پمپ موردنیاز شما در صنعتی خاص به کار رود. شرکت احیاشیمی تلاشگران به دلیل فعالیت در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، صنایع شیمیایی، معادن و فلزات و … نسبت به درخواست مشتری منعطف است.

12- ارتباطات بین ­المللی قوی و امن

ممکن است پس از سفارش محصول، انتقال کالای شما به مشکل بخورد. شرکت احیا شیمی تلاشگران با سال­ها تجربه در معاملات بین­المللی، انتخابی امن و آسان جهت انتقال پمپ به مقصد، انجام مبادلات بانکی و مراودات بین ­المللی و ارزی است.

13 پاسخگویی سریع

خیلی از مواقع نسبت به درخواست­های شما عکس­العمل­های سریع صورت نمی­گیرد. شرکت احیاشیمی تلاشگران با پیگیری بی­وقفه و پاسخگویی 24 ساعته بازخوردهای سریعی نسبت به درخواست­های شما دارد.

14- رزومه و حسن شهرت

اگر اعتبار سازنده و تأمین­ کننده برایتان مهم است می­توانید رزومه و و رضایت مشتریان قبلی ما را بررسی بفرمایید.

15- انعطاف در نحوه­ تعامل

شاید در نحوهی تعامل و مکاتبه با سازنده یا تأمین ­کننده دچار محدودیت باشید. شرکت احیاشیمی تلاشگران محدودیتی در نحوه­ تعامل با شما ندارد و از طریق پل‌های ارتباطی مختلف چون وب سایت، واتساپ، ایمیل، تلفن ثابت و همراه در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *